Stáhněte si DEMO verzi
Servis
evidence servisu
Evidence záručních a pozáručních oprav ve spolupráci se SW Pohoda. Sortiment náhradních dílů, ceny a množství
jsou ze skladů evidovaných v Pohodě. Při rezervaci náhradního dílu se generuje převod mezi sklady.
Při ukončení zakázky se generuje faktura, prodejka, či výdejka. Pro výrobek k opravě lze připojit
fotodokumentaci (WEBkamera / soubor). SW sleduje termíny a pracovníky od přijetí zakázky
(vytvoření a tisk zakázkového listu), po celou dobu pohybu servisovaného výrobku,
až po vyúčtování (práce + vydané náhradní díly ze skladu) a oznámení (e-mail) zákazníkovi, že zakázka je
vyhotovena. Software je v mnoha ohledech zcela obecný. Mnoho číselníků si uživatel naplňuje a vytváří sám.
Je jedno, je-li například číselník Typ výrobku naplněn : Pánský / dámský / dětský / sportovní,
či Osobní / Nákladní / Autobus / Zemědělský stroj, nebo : Audi / WV / Škoda / Citoren.