|   | dodávka softwareDodávka hotových ekonomických agend. Tyto softwarové produkty se postupně vyvíjejí již více jak 22 let.
        Každý z produktů je reálně provozován u cca 70 -150 koncových uživatelů. Všechny produkty jsou
        aktualizovány týmem stálých autorů.  Bližší popis naleznete zde
 | 
        tvorba software na míru
        Možnost tvorby specializovaného produktu pro jednoho či skupinu uživatelů. Může to být jen specializovaná
        úprava existujícího software, ale i zcela nový samostatný systém. Bližší popis naleznete
        
zde
        péče o zákazníky
        Dodávkou software naše starost o zákazníka nekončí, ale spíše začíná. Proto všem nabízíme "Smlouvu o poskytování
        navazujících služeb", která uživateli zaručuje, že nezůstane tzv. "na holičkách". Cca 98% uživatelů tuto službu využívá.
        
        - školení našich software - pro naše uživatele provádíme minimálně 2x ročně podrobná více denní školení
        obsluhy (tato školení jsou organizována tak, aby i zcela laický uživatel  získal znalosti v oblasti obsluhy PC, tiskárny,
        metodiky příslušného agendy a konečně i podrobnou znalost obsluhy programu).
- školení obecná - školení začátečníků i pokročilých v problematice: obsluha PC, Windows, Word, Excel, Internet.
- konzultace osobní - pro naše uživatele jsou každý měsíc vyhlášeny tzv. „Konzultační dny". Jedná se o šest dní v měsíci,
        kdy jsou na našem pracovišti přítomni všichni autoři programů a kterýkoliv uživatel může přijet se svými daty či
        dokonce i počítačem a svým teoretickým či praktickým problémem . Dokud nejsou všechny problémy vyřešeny, konzultace nekončí.
- konzultace telefonické (Hot-line)- máme zavedenu trvalou servisní telefonní službu. Na rozdíl od některých firem,
        kde s vámi hovoří operátor, který váš problém zaznamená a předá dál k vyřešení, je  u nás praxe taková, že s vámi
        komunikuje přímo autor programu. Tedy váš problém je řešen okamžitě a kvalifikovaně.
- konzultace internet-line - máme zavedenu trvalou servisní datovou službu. Při  problémech s daty lze tyto zaslat jako přílohu
        e-mail zprávy a my je okamžitě opravujeme.
servis u zákazníka
        V případě nutnosti provedeme potřebný servis, doškolení, konzultaci v místě uživatele.
        
organizace sběru dat
        Vytvoření uceleného systému sběru, pořízení, kontroly a vyhodnocení dat.